ECLIPSE ! ♥♥♥♥

Hej !!
Asså ja måste blogga nu för i morron kan ja inte XD

Eclipse är bästa av alla filmer jag någonsin har sätt ! Går inte o förklara !! Ja sitter här o gråter asså jag ÄLSKAR the twilight saga !! Asså gjorde ja självklart innan oxå ..

Bästa av twilight filmerna asså, lugnt ! Jag kan knappt vänta tills jag Alice och Tova ska så den. 
Jag grät ganska mycke under filmen. Den e så fin :) Edward eee sååå heeet i filmen !! Jacobs sexpack är nästan borta och Bella har peruk .. men de visste ja ganska långt innan xD

Men sen när hon slår Jacob i facet (förlåt för er som inte har sätt den) så märkte jag att hon hade EXAKT likadan tröja som ja hade på mig. En brun munktröa, de va exakt den ja hade på mig (asså inte samma) men asså de va skiiit coolt, ja hade min new moon tröja och den ''Bella tröjan'' xD


 Min tröja


 Min biljett


 Ni kanske inte ser men märker ni att tröjorna e väääldigt lika, de e likadana jag LOVAR !!!



En av dom bästa sakerna i mitt liv jaa, som ja skrev !!!

I morron ska jag åka till Gräso med Maria :) Kul !!


PUSS O KRAM KOMMERMINNASDAGEN4EVERBANAN <333333

Kommentarer
Postat av: Ebba<3

ROLIGASTE ! ♥ ROLIGASTE ! ♥ ROLIGASTE ! ♥



Läääängtaaaar te nästa Twilight ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-06-30 @ 22:54:12
URL: http://fahlgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej har inte gjort den själv jag vann den :D

Ja visst <3

Jag loggar in på [email protected] :)<3

2010-06-30 @ 23:06:04
URL: http://aalskatwilight.blogg.se/
Postat av: Katja

Okej bra :)

2010-07-01 @ 09:20:12
URL: http://textwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0