Bok Biljetter Begravning xD

I morse vaknade jag vid halv 8, då så köpte jag biljetter till Eclipse som ja oh Ebba ska gå på :P !! Ja e skiiit glad :D Sen beställde jag ''Bree Tanners andra liv'' oxå, de e jag jätteglad för xD

Sen gick jag o pappa till kyrkan och sen kom mamma och min lillebror, de va fint i kyrkan där kistan låg me blommor och allt..  Sen så fick man sätta sig o prästen pratade och dom spelade musik och pratade om hur min faster va o så. Sen skulle man gå fram rad för rad lixom, vår rad givk dit som tvåa och lägga blommor. Man stack in stjälken under kistan. Då när jag stod där börja ja gråta.
Jag vet att dehär låter ganska taskigt och okänsligt men för att inte bli så ledsen så satt jag o tänkte igenom twilight filmen för mig själv, men de hjälpte, men såklat lyssnade jag ju ! :)

Sen gick jag o pappa och min lillebror ut och gick i affärer.. jag tanka på min mobil me 150 kr och comviq kompis :P och för en liten stund sen kom vi tillbaka xD

Inga bilder som sagt, jag tog inte några heller idag :P


PUSS O KRAM BBBDAGXDBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0