Sluta tidigt :O

Tjenare ...
I morse hann vi gratta mamma med tårta o.s.v... sen klädde jag på mig och borstade tänderna (stavning?) och fixa mej och åkte till skolan...
Sen hade ''musikgruppen'' musik och helt plötsligt så gick strömmen !! Strömmavbrott !! Så efter musiken så hade vi som inte har tyska tyskaresurs som de heter... vi skulle avvakta och se om strömmen kom tillbax, men sen va vi tvungna att gå hem vid typ 20 i 11 !!! Så vi fick gå hem, de va skitbra :P Så nu e jag hemma och har gjort våfflor till lunch...
Sen ikväll så ska vi ha gäster och så för mamma fyller år men de visste ju ni redan :P
Emmie ringde precis och undra om jag ville gå på bio med henne (prinsessan och grodan :P)  och de ska bli kul :)
Men nu ska jag göra nåt annat !!


PUSS O KRAM FÖDELSEDAGSBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0