Skridskor....!!

Hej
Idag så har jag åkt skridskor på skolan, men jag tänkte inte på hjälm förns idag. Men maija i min klass går på konståkning så hon behövde inte ha hjälm (hon hade lapp) så jag fick låna hennes. Vi åkte dit efter So:n, jag och tova blev klara med vårat so arbete idag (!!). Efter skridskorn va jag HUR trött som helst. Jag orkade inte gå på golfen idag. Emmie som jag går där med skulle inte komma heller så....jag är trött nu oxå. Jag har typ tittat på tv sen jag kom hem... nu ska jag göra något annat!!




PUSS O KRAM VILLSOVABANAN <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-03 @ 20:22:01
Postat av: julia

haha, blev du mycket trött? men din header(stavning?) blev skit bra! xD <3

2010-02-03 @ 20:25:56
URL: http://juuvligaste.blogg.se/
Postat av: katja

tack <33 ja e trött nu oxå men de kanske du vet för vi e lixom i skolan hehe <33

2010-02-04 @ 11:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0