Romme :P

Hejsan svenjan !!
Jag har inte skrivit på några dagar men de gör väl inget ?
Igår va jag i Romme med skolan och de va rätt kul, fast bussresan hem va roligare :P Men först gick jag upp på morgonen kvart över fem :s och sen klädde på mig och åt lite fgrukost och åkte till bussen. Sen på bussen va de mysiigt för de va mörkt ute och så sen hade vi kul på bussen, jag satt brevid julia. Sen kom vi fram och då va de lite rörigt, typ halva skolan va där, sen skulle man ställa sig i nummerordning som man fått skrivet på handen (vissa hade ju egna skidor och så) sen fick man sina skidor och sen kunde man åka lixom...
Sen åt jag och några till, efter lunchen så va de inte lika snurrigt och ''nytt'' som de va förut. Sen skulle tova åka med hedda och några i hennes klass. Vi tog sittliften upp och så fick jag sms i liften och jag skulle ta upp mobilen och kolla och då när jag stoppa tillbax den i fickan så tappade jag min ena stav i sittliften!! Jag e sämst :S  De va lite pinsamt så jag och Tova skulle åka ner och kolla om vi kunde se den, det va inte i nån backe de va lixom ett hål men vi hitta den inte men sen när vi åkte upp igen så såg vi den inte heller så vi gav upp och sa till dom där uppe som jobbade och jag fick två nya stavar:P Sen åkte vi hem och jag va aas trött...
Nu orkar jag inte skriva mera, det blev inga bilder från själva skidåkningen men när vi satt i bussen men dom lägger jag upp senare :P


PUSS O KRAM ROMMEBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0