Hemma nu....!!

Morsning!! A bcdef G hijkl M nopqr stuv xyzåäöö A.......
Alfabetet kommer från fem myror är fler än fyra elefanter, jag och julia har gått runt och sjungt den :P
De hände en pinsam sak på bilden (de va andra lektionen om ni undrar) så när vi skulle gå in i bildsalen så höll jag på med mina vantar och kasta runt dom så ''råka'' jag kasta lite högt men de va inte med flit derekt ....
Läraren (anders) fick plocka ner dom !!
När skolan va slut åkte jag hem. På bussen hade jag ganska kul, de hade jag på dan oxå....<33

Nu ska jag göra lite andra saker vettni...tjarå !!





PUSS O KRAM VANTEBANAN  


Kommentarer
Postat av: Tova ")

haha va snygg jag blev "D (på bilden av vantekatastrofen ;) det var ju fett kul "D

2010-02-03 @ 19:11:07
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0