8 februari <33

Hejsaan <33
Idag så har dagen varit tråkig men jag har haft några roliga stunder :P
Jag kom hem för en stund sen, jag har vart inne på bilddagboken facebook och nu bloggar jag.
Sen ikväll ska jag på fiolträning för en konsert (konsär) som vi ska ha den 20 februari :(
På son fick vi se en äcklig och lite läskig film om egyptien, arkiologer som grävde upp gamla byar och hur dom gjorde pyramider och så. Dom visade oxå en man som sjänkte sin kropp till vetenskapen, dom skulle mumifiera honom som man gjorde med mumier...de va äckligt och så fick mna se när dom gick ner med en kamera i en grav i en pyramid mm....!!
Nu orkar jag inte skriva mera...



PUSS O KRAM MUMIEBANAN <33


Kommentarer
Postat av: Torsteinkornelia

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2012-01-05 @ 11:44:58
URL: http://torsteinkornelia.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0