28 februari

Heej !!
Helgen har varit bra, just nu sitter Karro vid min andra dator och spelar sims 3 hehe och jag sitter vid den andra och bloggar :P
Filmen som emmie och jag såg på i fredags va bra (prinsessan och grodan) sen när gästerna (stavning?) kom så va de jag emmie och maria som va ''småtjejer'' haha :P Men vi kollade på film, jag och maria prata mycke om twilight !! Emmie tror jag blev lite uttråkad :\ Sen igår så va jag med jennifer först sen åkte jag till karro och vi kolla på bio på new moon, den va skitabra men twilight e bättre men den va ändå asssbra !!! Sen sov Karro över och vi titta på melodifestivalen, jag tycker att de va dåliga som kom till final men ingen va sådär jättebra derekt...
Vi vaknade kl halv nio och gjorde líte grejjer, sen åt vi frukost och nu sitter vi vid datan. Sen vet jag inte vad vi ska göra...




PUSS O KRAM NEWMOONBANAN <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0