23 februari

Hellööww :P
De har vart rätt tråkigt idag, allt har inte vart de men ibland...
På  idrotten fick vi vara i en annan sal och behövde inte byta om och vi lekte lekar, kul :P Vi lekte nån konstig lek med eld först och sen blinkleken när man sitter på stolar och så står nån bakom... sen lekte vi mördarleken :P De va kul !! Och på tyskaresursen !! <33 Jag har kommit hem och har hunnit tagit bort nagelacket och klippt och filat naglarna och nu e dom släta och fina xD Och nu sitter jag vid datan :P
Jag ska visa några bilder, vet inte varför men ändå ...

Före.....
 Efter jag har redigerat den i mobilen...

(Ps. jag tog bilderna idag)

En sak till !! Kristen Stewart och Robert Pattinson e tsm  !!! Jag börjar gråta !!!!!!! :(:(:( :'(




PUSS O KRAM HJÄRTBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0