11 Februari.. <33

Hejsan Svejsan !!
Idag känner jag för att ha kursiv text :P
Vi slutade halv 1 idag för att de skulle vara utvecklingssamtal (de va kul att skriva) och de va lite braigt..
Men annars har de varit en ganska bra dag. Jag drack inget till lunchen i skolan så jag va jätte törstig. Sen på bussen såg jag att Wille i vår klass hade köpt Coca Cola (stavning?) och då frågade jag om jag kunde få..sen sa han nej och så sa han ingen får smaka på min cola..jag sa snälla, jag har inte druckit på hela dan och sen efter en stund så fick jag smaka...intressant va ? Men jag tyckte de va lite snällt !!
På keramiken så va de roligt oxå <3 Nu ska jag kolla andra bloggar !


PUSS O KRAM SNÄLLBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0