Utställningar :)

Hej !
Idag så har vi varit på pepparkaks utställningen på Moderna Museet :D Sen så va vi på en Zorn utställning på Waldemars udde :) Roligt .. mysigt oxå ..

Här kommer bilder :



Aaaw .. :( det stod nått jättefint på en lapp bredvid typ ''Jag är hemma nu, jag har rest färdigt'' :'( Fint ..




En snigel .. ska visa en bättre bild :



Så sööt :D



Vi (okej inte jag då) tejpade runt björnkulla (där södertörns friskola som jg går i) :D och Huddinge och Stuvsta typ .. aja ;D



Tova på Waldemars udde :) Aaaw ..

Sen köpte jag och Tova ett kanderat äpple, så gott :D Men min mobil skulle skita sig såå .. det blev ingen bild på den :( Men nu ska jag nog bara chilla ..

Sitter här och lyssnar på rix fm och har precis ätit lussebulle och druckit varm choklad, sitter i fotöljen i mitt rum och är trött, orkar ingenting .. förkyld och allmänt nere .. :( Orkar inte me konserten idag ..

Hej då ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0