Tuuvääh :D

Hej !
Jag har ju varit hos Tova från igår till idag :D Roligt .. i morron ska ja va me Emmie säkert, de ska oxå bli kul :)

Men nu så bara sitter ja här och gör typ ingenting, mammas kompis är här och hon ska äta míddag med oss såå jaa .. trevligt xD
Men jag har verkligen inget att blogga om just nu, elr joo men ja vet inte om jag ska ta upp de :S Men nää, ja vill inte göra de ..

Så jag kan ju meddela att det är 3 advent i morron, snart jul .. okej om två veckor typ men ändå ;) har inte köpt nåra julklappar alls :s De måste jag göra, och en halsduk och mössa :D

Men nu ska ja göra nått annat. Hej då ^^



På tovas dator så ändrade jag om mitt face på en bild haha XD Lite kul bara ..

Hej då igen xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0