Tröttnat .. -.-

Hej !
Idag så hare varit trevligt ..
Igår orka ja inte blogga men det hände ändå inte så mycke, vi va på ett lucia tåg som Md klasserna har (musik och drama för dom som inte vet) ochjag va me Julia :D

Sen efter skolan idag så spela ja fiol .. jag har fäänimaj tröttnat på fiol, asså de e sjukt tråkigt nu .. ja vil sluta snart, bara gå ett litet tag till men ja orkar verkligen inte :(

Men i morron så ska vi på utflykt med klassen, vi ska till Waldemarts udde och kolla på en utställning ! Jag va där förut och kolla på en utställning med Carl Larsson :) Det va trevligt där .. jag ska ha matsäck med mig o allt, va roligt de ska bli :D <33 I skolan idag hade Alice med sig tv4 pepparkakor som ja och Tova fick .. mums :P Har tyvär ingen bild på den .. :(

Nu kommer nåra bilder från bilden xD



Vbi gjorde julkort, Tovas alla failade :P



Kolla hur bordet såg ut !! :O

Jaa, Tovas hög blev lite större ..



Haha, nää de va inte Tovas fel, det var mallarnas :P

Hej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0