Tårna är IS !! :S

Hej !
Idag har dagen varit väldigt kall :( Först glömde jag bort att vi börja kvart över 9, så jag tog en buss som kom vanlig tid, 07.50 typ men sen så fick ja veta att vi börja senare så jag hoppa av i centrum och gick tillbaka !! (Så långt äre inte .. tar typ 20 min) Kallt som *PIIIP* och så när jag väl satte mig på busshållplatsen så kom Maija, Sofia och Alice .. så sitter vi där och bussen kommer inte, vi fryser och håller på att dö typ !! Och så kommer de en buss men den va tydligen för full så den åker förbi så voi gick till Stuvsta station och tar tåget .. vi kommer ganska sent till skolan och frös så in i häll vete i en säck :P
Så fick vi gröt idag i skolan :) I morron äre julbord och så slutar vi ..

Aja, sen skulle jag ju till Skärholmen idag.. men -.- då satt jag vid busshållplatsen i Huddinge och vänta på bussen, den kom aldrig så jag satt där och vänta i en halvtimme och mina fötter hade dött och skakade, så mycke frös jag. Sen så tänke ja att jag åker hem så åker ja o mamma dit elr te centrum sen. Men jag väntade på bussen hem då och jag stod där och benen skaka och jag me och mina tår va is så jag kunde knappt stå ! Ja trodde ja skulle kolapsa xD Nää inte riktigt men nästan ! Så kommer bussen iaf och nu är jag  hemma :D Lite varmare om tårna men jag ''fryser'' lite innombords elr va man ska säga, jag skakar lite halft nästan, har inte slappnat av riktigt .. :P

Min kaotiska dag :D Aja, hej då ..

En fixad vinter bild xD




har fixat näsan snön och det lite blåfrostiga i bilden typ ;)

Men så känns det, stressigt.. förkyld och helt snöigt och kallt :S

Hej då ..



Kommentarer
Postat av: Maija

Haha, vilken otut Katja! xD <333

2010-12-20 @ 20:50:47
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: Karro

Men varför gick du av i centrum. Du måste ju ha frysit ihjäl ( stavning ) :S Men tur att du överlevde =) ♥

2010-12-23 @ 22:18:43
URL: http://kkarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0