Ska bort ... :)

Hej ^^

Just nu sitter ja bara och gör ingenting, förutom att vara inne på datan då men aja .. ;)

Lite senare idag, vid 4 ska jag till en kompis .. hoppas de blir roligt xD

Snart ska jag göra engelska, eftersom ja inte hann klart me den förra läxan :S Och igår fick vi en till så den kan ja ju göra på en gång då, så slipper ja tänka på de sen. Igår hade vi ju so prov, jag tror de gick sådär .. :)

Tack för ni läser min blogg :D

En bild jag redigerade nu :



Blev ganska cool, det är jag .. sommaren 2009 :) Efter 5:an, när ja skulle börja 6:an, den sommaren lixom .. :D


Kommentarer
Postat av: Theodorolea

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-09-06 @ 08:19:07
URL: http://theodorolea.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0