Pepparkakor :D

Nämen hej :)

Jag sitter och kollar på ''Bonde söker fru'', ganska bra ;)
Karro gick precis hem, vi bakade pepparkakor oxå :D Gott .. dom blev goda :)

I skolan har de varit ganska roligt men Tova har varit sjuk .. tråkigt :( Saknad ! I morron fyller Tova år :D
Jag skulle åkt te Skärholmen idag men de blev inte av för att ja och Karro skulle vara me varandra :( Men de får bli en annan dag :s men jag tänkte lixom köpa halsduk och mössa (som ja verkligen behöver) och jag tänkte köpa en present till Tova oxå men ja .. :( Karro ......... tack .... nää skoja lite, jag är inte sur ;)

Bonde säker fru är liite sorgligt nu :(

Här kommer bilder :



En tupp typ .. som Alice har gjort xD



Fin utsikt från bildsalen :)



Pepparkake bak xP

Jaa, det var allt från idag, hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0