Överdröst med Läxor !

Hejsan ;)

Idag bestämde jag mig för att bara göra läxor och träna på So provet och matte provet .. men just nu bloggar jag och har inte ens börjat :s Jag måste ta mycke mera ''ansvar'' för mina läxor .. ja gör typ ingenting :( Sorgligt o.O
Ska göra allt nu .. '')

Men idag hare varit som vanligt i skolan, hade träslöjd idag.. = K.BRY !! HAHA xD ´Hade sjukt roligt på bussen sen oxå. Pappa ja o min lillebror åt ute idag ? Men de va mysgt :)

I morron kommer jag få eclipse dvd:n och detta !!! :



OMEE !!! AAAAAAH :D Allt dedär och Bella's förlovningsring, hoppas den passar :s tror nästan inte de .. men ändå :D Sååå glad !! (Kääthjä was a little girl ''iaiaoo'' living in a twilight wold ''iaiaoo'' .. xD )

Hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0