Orkade inte :)

Hej !
Jag hade ingen rubrik så jaa .. det fick bli den :) Men jag orkade inte blogga igår .. inte så jätte ba : Nooo "/ Men ändå haha xD Jag fattar inte heller ... :P

Igår va nästa hela klassen på julmarknaden i gamla stan :D Det va roligt .. sen så stannade jag Tova Elin Hedda och Ellie kvar i stan lite .. asså vi va me varandra där lixom, och vi tog en buss till Tomteboda .. bara på skoj lite sådär men sen så hoppa vi av efter 20 minuter för att Ellie fick panik för hon skulle vara hemma snart (igår då) :)
Så de va lite roligt :D Sen va ja me Tova och vi flumma framför datan xD

Sen på kvällen fick vi skjuss av Ellies föreldrar till julavslutningen på kvällen, trevligt :)

Så nu har jag jullov !! Haha, typ alla slutar idag .. men inte jag .. :P Södertörns friskola är helt klart bäst ;) <3

Men jag vakna för en timme sen, åt frukost och klädde på mig och nu sitter jag här, pappa är oxå ledig så vi ska åka te Söder och köpa julklappar till mamma :) Sen kanske vi ska åka till Nacka forum, elr pappa sa nått om de iaf :S

''Nää jag venne :S// Tova haha XD


Hej då :)

Snart jul !!




Haha, en konstig tomte .. :P Den ser bara lite rolig ut ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0