Julafton igår :D

Hej ! Lite dålig rubrik men aja :P

Igår så fick jag en massa fina saker :D En ny mobil tillexempel .. en sån jag ville ha :)

Sen fick jag kläder, filmer, en cd, eclipse limited box'en, läppglans, twilight smycken och örhängen.. eh .. joo jag fick en bok och lite pengar :D
Jag har säkert glömt nått men kommer säkert på de sen ;)

Just nu skickar jag bilder från min gamla till min nya mobil, alla twilight bilder ;P Snart kommer farmor ..

Hoppas ni hade en trevlig julafton, det hade jag :)

Hej då och god jul :D





Jaa, en liten bild på de jag fick, inte för man ser så mycke men aja :) Tagen med min nya mobil kamera, den är jätte bra ! Filmar jag så blir de i HD kvalitet ! XD

Hej då igen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0