Huggit gran :D

Hej !
Jag har varit me Emmie.. hon gick hem för en liten stund sen, hon sov över från igår till idag .. :) Idag har vi huggit gran ! Roligt :)

Men min mobil har gått lite sönder, i skolan igår så tappa jag den i golvet (det har hänt 1000 gånger förut) och hela skärmen typ blev lite knäpp :S Så ja kan inte läsa sms, kan typ inte skicka sms .. och kan inte ringa och jag kan inte göra any fucking thing med den nu !! Måste ju få en ny nu :P

Bilder :



Min mobil






Dom tog jag igår :)

Nu kommer bilder från gran huggningen :)



Granen vi ska ha på övervåningen :)



Tyckte de va lite fint att ta kort på ;)



När man släpa granarna blev de såna här spår, tyckte dom va coola :P


Det var allt, ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0