Hemma :D

Hej !
Nu e jag hemma från Axelina, där ja va och sov över.. Vi hade sjuukt roligt igår ;) Vi kolla på ''Beck- Lockpojken'' och vi satt och misstolka allt, de va kul !! xD Sen kolla ja i hennes gamla skolas skolkatalog, kunskapsskolan.. 2010 asså och då kom ja till lärarna och såg Linda ! Min ''gamla'' franska lärare !! Ja typ doog haha xD Nää men typ ..

Vi åkte hem sen och jag skulle vara me Emmie, men hon skulle få gäster så jag har inget att göra .. gjorde bara liite engelska igår, typ inget :S  Jag orkar inte blogga mera..

Bild på nått :



En lite cool bild .. jag, ja ser lite konstig ut i ansiktet men aja :D

Hej då :)


Kommentarer
Postat av: Maija

Har du en systemkamera!? =o :DD kramar <333

2010-12-06 @ 17:49:26
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0