Har inget bättre för mig .. :P

Tjaba Tjeena alla :D

Asså jag har verkligen inte nått att göra .. så jag bloggar lite igen o.O

Förut så kollade ja egenom alla inlägg ja har gjort senden 26 januari 2009 .. elr 2008, ska kolla vänta .. joo, 2009 ! Om lite mer än en månad fyller bloggen  2 år :O
Den har varit med om många designer och mitt liv .. elr va man ska säga haha xD Men man ser skillnad, verkligen. Jag bytte ju skola där oxå ;) Jaa, men jag ångrar de inte !! Elr o.O   Nää klart inte, min gamla klass verkar heelt CRAAZY !! Sjukt pratit på lektionerna, dampiga lärare och allting, de va inte så när jag gick där .. (Tomtberga) :S Men jaa, vi som slutade i 5.an va väl alla ''ostökiga'' elever antar jag xP

Men jag orkar inte vara uppe längre, fast klockan är halv 9 .. men jag somnar snart .. ZzZzZ... 

Sov sött alla :D

 

Två gamla headers jag har haft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0