Aaaaw :)

Hej !
Fråga inte om rubriken, kom inte på nått .. okej jag fick lite inspration från två som pussades .. när jag gick hem från Karro, lite gulligt bara xD

Jag vet att de blev ett litet flummigt inlägg förut men jag ska skriva lite seriöst nu :P

Jaa, jag åkte hem till Karro förut och va där ett tag, vi gjorde lite roliga saker .. jag målade mina naglar där. Jag vet inte varför men jag gör ofta de när ja e hos henne (?) :s <3 (ville bara göra ett hjärta) ;D

Men ja e sååå glad, jag tror de beror på att jag fick min eclipse dvd men de kanske e nått annat :P

Nu fick jag 3 meddelande från facebook, måste kolla ! Hej då :)



En bild jag tog med ett program i fb, blev ganska snygg ;) Jag ville bara hålla handen sådär ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta lägga upp så vackra bilder på dej själv <333

2010-12-03 @ 20:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0