Varit hos Farmor :P

Hej ")
Idag så har vi varit hos farmor på olderdomshemmet .. hon fyller år på tisdag men ingen av oss kan komma dit och fira henne då så vi gjorde de idag. 88 elr 89 .. Ja tror de va 88 :P

Men ja hade ganska tråkigt där men asså de e ju roligt att träffa farmor .. xD
Sen så åkte vi hem när vi va klara där, ja köpte nya bh:ar i Gränby Centrum. Men nu kom vi hem och jag har tagit lite bilder me våran system kamera :




Så snyggt har jag satt upp de haha xD




Kan hela den utantill .. Ur Eclipse :)



Ur Breaking Dawn, Jacobs Bok (kom jag på efter jag hade tagit bilderna) Ja tog flera bilder och dom blev bra :)


PUSS O KRAM TWILIGHTBANAN <3

Kommentarer
Postat av: Tova/Stig B ^^<3

men kääätjää!! Du skulle tagit från första eller tredje boken ur 4:an. Jag tänker inte skriva var i boken du skulle tagit för då blir det synd om de som inte läst den men jag kan smsa dig var du skulle tagit^^<33

2010-08-30 @ 15:55:19
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0