tisdag 7 augusti 2010

Hej !
Jag har inget att göra så ja bloggar lite ..
Jag har vaknade vid6 ungifär och gick upp och kollade på bilder på min data, sen åt ja frukost och fixa lite me bilder, fortsatte översatta lite i robert pttinson boken på franska till svenska och ätit lunch precis och målat naglarna .. de e typ va ja har gjort än så länge xD

I morron har parodien på twilight/new moon  ''vampire suck'' premiär och jag ska se den me en kompis (kanske) .. xD

Men ja bloggar säkert ikväll oxå, för nån sekund sen blev jag klar me min Kiowa Gordon bild :P





Inte så bra, men  jag gjorde den lixom till Ebba, eller hpn bad mig inte göra de men ja ville :P


PUSS O KRAM KIOWAGORDONLOVEBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0