Team Embry bild :P

Tjenare :P
Jag har inget att göra så ja bloggar lite kl kvart i nio heheh xD Men ni vet väl att ja gör ganska många bilder elr .. va man ska kalla de  (jag typ ''gör om'' bilder elr jaa, gör som collage ungifär .. kan man säga).

Men jag ville komma till at t jag gjorde en bild igår som ja vill visa :




Jag är INTE  Team Embry men han e snygg, visste inte riktigt hur jag skulle uttrycka mig så de blev ''to hot to be a normal werewolf''. Sen skrev jag några citat han säger i New moon :P Kiowa Gordon <3

Fakta om Kiowa Gordon:'


Kiowa Gordon, född den 25 mars 1990 i Cave Creek i Arizona, är en amerikansk skådespelare. Han spelar Embry Call i filmserien The Twilight Saga: New Moon som hade biopremiär den 20 november 2009.

Haha !! Oh my Edward !! Han fyller år en dag efter mig bara, ja fyller år den 24 mars. Han e asså 20 år nu :P



Skriver säkert senare oxå :P


PUSS O KRAM GRATTISANNAKENDRICK(jessica stanley)BANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0