Skolfotto idag !!

Hej !
Idag har vår klass tagit skolfott :S Jag hoppas att ja blev bra på gruppfotot, ja blev ganska bra på ensamfotot :P
Men annars så slutatde vi efter mentorstiden vid kvart i fyra ungifär .. (sitter och lyssnar på sk8 låt: ''Min störta första kärlek'', haha !!) sen åkte ja hem och åt bulle, laddade upp bilder på datan (den där bilden på alla oss i omklädningsrummet va för stor :(, ni som inte fattar så förklarar ja sen) Sen tog ja fiolen och åkte buss till kulturskolan .. spelade fiol och sen åkte hem :P Sen satte ja mig vid datan och fixa min spotify lista, sen åt middag och nu sitter jag här igen. Nu ska jag visa lite bilder från bilden i morse och sen innan skolfotot i omklädningsrummet när vi fixade oss :P




Vi skulle rita av vår sko på bilden idag :P



Mitt dåliga halvfärdiga resultat xD



Fin bild på Maija i bildsalen !! :)

Innan skolfotot :



Elin längst fram, Alice vis spegeln och Gabby som lockar håret ..



Både Alice och Tova ser helt förskräckta ut haha xD, men Tova ser inte lika förskräckt ut som Alice haha xD



Elin tar hårspray :P



Oj, jätte fin bild på mig och Tova, fast hon ser bara gullig ut :P

Fin bild på Elin :)

Sen en gullig bild på mig och Alice :



Naw ..
Den bilden på alla oss i omklädningsrummet va för stor för min data att ladda upp så nån annan kanske lägger upp den :

Alice Elin Tova, såå de va dom :P  Men nu ska jag leta efter min Foto tajm lapp som man skulle jaft me sig idag men dom som hade glömt skulle ta me dom i morron !! :S 


PUSS O KRAM ENSTRESSADBANAN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0