Ska dra ut tänder !!! OME !!

Hej !
Idag så ska jag dra ut tänder !! Jag kommer döö ! Men jag får tänka på Robert så känner ja de kanske inte, jag har aldrig i hela mitt liv dragit ut nån tand, jag ska dra ut fyrorna heter de, dom som sitter bakom mina vampyr tänder .. om man vet hur mina tänder ser ut .. :P
Men lite nervöst e de, jag ska dra ut ena tanden idag och andra i morron tror ja, sen ska dom ''kolla'' när dom ska sätta in tandställnignen .. :s

Jaa, men jag sitter och lyssnar på ''Bella's Lullaby'', den som Edward spelar för Bella när hon är hemma hos honom, inte ''River flows in you'' asså .. Jag älskar båda låtarna !! Så vackra, jag älskar all twilight musik, som e me i filmerna !!

Alice, jag vet att inte du e hemma men om du ser dehär : När skulle vi kolla på dokumentären om Robert Pattinson, den finns ute på dvd, om de e samma ..., bara undrar ?

 
OM de e den ... Sååå snygg på den bilden !!

Nu lyssnar jag på ''River flows in you'' (som jag kan på piano xD)


Men tänk att man har den senaste bilden på Rob, från 8/8-10 så va han me på teen choice awards, och den e ju från dan innan i förregår .. senaste bilden på Rob lixom !!


 
 
Hur uuuuuursnygg får man va ?? Nää, han e mycke bättre än de oxå, asså älskar honom grymt mycke !! <33


LOVE TO YOU ROBERT THOMAS PATTINSON ! <333





AAAHHH  !!!!!!!! SÅ J*VLA HEEET, OOOOMEEEE!! Får man va ... asså jag kan inte prata !! Börjar nästan gråta, *glömmer andas* <3 Jag tror nån har satt in hans ansikte där men de skiter vi i !!


PUSS O KRAM SITINCHOCKBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0