Rubrik xD

Hej !
Idag så har jag inte gjort så mycke så jag ringde till Sosso och va med henne lite, vi spelade kort och bakade en kladdkaka, den va jätte god :) Sen så har jag beställt om min eclipse kalender igen och den här gången gick de ! Men pappa kollade igenom sina mail sen och de visade sig att vi hade beställt den för 11 dar sen .. så jag kommer få två !! Får väl sälja den avdra på blocket elr nått .. men den första har ju inte kommit ? Asså vi beställde ju den för 11 dar sen, de kanske va att man måste öppna meddelandet för att dom ska kunna skicka den ... Ja vet inte xD
Jag sitter vid den gamla datan nu (asså en gammal dator, stationär lixom hehe xD) för jatg ville testa med större skärm, på min bärbara så är den så liten !! Men datan är jätte bra ")

Nu orkar ja inte blogga mera, bild :

 

Haha !! Gamla tider de haha xD Jag Karro och Nilo va helt galna i killen i mitten, Lucas (Lukas?) och vi hade hans msn och telefon nummer och allting !! Sk8 .. Dom vann lilla melodifestivalen 2007 asså ... hade den här bilden på datorn så ja ville bara ladda upp den !! Asså vi har lixom pratat me han i mitten, och den killen till vänster va me i stora melodifestivalen 2010 (med nytt band ofc) och de va lite coolt för ja har lixom pratat med hans kompis hahaha XD Så kul asså ...


PUSS O KRAM SK8BANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0