Ont ... :(

Hej !
Jag va ju och drog ut en tand för några timmar sen och de gick bra, de gjorde inte så ont, de va bara äckligt på nått sätt .. men dom tog typ en  salva först i munnen så inte bedövningssprutan  skulle göra lika ont som den skulle annars, dom satte salvan som på nån pinne som man fick ha i munnen, salvan skulle sitta på de stället där den skulle vara .. Sen tog dom sprutan och de stack till lite men de va lugnt .. Sen skulle dom bedöva i gommen oxå och dom tog först salva och sen sprutan, där gjorde de lite ondare men tandläkarn sa att de skulle göra de så ja va berädd xD Sen tog hon en skruvmejsel (såg ut som de iaf, fast de va ju inte de såklart) och vicka lite och sen en tång och ryckte lite, de tog en stund innan tanden lossnade..
Bedövningen va hemsk ! De känndes som min läpp (på höger sida) va jättestor, typ helt svullen !! Skit läskigt men de va ju bara som jag kännde de för när andra kollade så va den ju inte stor (vet inte hur jag ska uttrycka mig) ..
Nu har bedövningen släppt men de gör ont i tandköttet och tänderna brevid .. :(
Aja, palla läsa de .. i morron ska jag dra ut samma tand fast på andra sidan såklart :P
 Bild :




Jaa, min mobilkamera har lite prickar på linsen som inte går bort så de blir små prickar i bilderna .. så de e inte jag som har dom prickarna .. xD

 
Nää, men vi ska väl lätte upp stämmningen lite va ?




En flashback till Twilight Fan Event, den bästa dan i mitt liv !!! :')



PUSS O KRAM ÄLSKARTWILIGHTSAGANBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0