Nya affischer :O

Hejsan !!
Jag satte upp nya affischer i mitt rum (twilight ofc). Det är en på Robert och hans autograf i typ i hörnet, fast den sitter lixom på affischen, asså han har ju typ inte skrivit den på affischen ... Aja, ni får se :P
Sen fick jag välja mellan en på Kristen och en på Rob när dom står i nån slags vattengrej så dom e helt blöta så bär Robert Kristen, den får nu oxå se såklart :P


 De e den på Kristen och Rob, den sitter ovanför min bokhylla! Den sitter bra där :P





Asså de är den på Rob som sitter på insidan av min dörr, men dom sakerna brevid har jag haft där jättelänge och inte tagit ner bara ... de e en aotugraf av Gunilla Backman som dansar i nån Abba grej, som musikal elr nåt, jag vet inte ...


Aja, men så ser hans aotugraf ut iaf, och man fick en me Taylor Latuners oxå, de e inte en så snygg bild på baksidan av den heller så den ska jag spara ... :P


PUSS O KRAM SKRIVERSENAREBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0