Kiowa Gordon Bilder !

Hej !!
Jag har inget att göra så ja bloggar .. Ebba e helt tokig i Kiowa Gordon (spelar varulven Embry i twilight sagan) och jag hittade bilder på honom på premiären till Eclipse i L.a ! Jag tycker oxå han är jätte snygg men ingen kan va så snygg och bäst som Robert !! <3 :

 HAHA, så himla söööt !! <33


 Sorry Ebba men han har flickvännen med sig ... :(

 SNYGGINGEN !! <33

De va några av bilderna, men du får dom andra sedan ..



Som plåster på såren:



 OH MY EDWARD !! SÅ HIMLA HET !! LOVE YOU !! <33


Jaa, sitter här och lyssnar på ''eclipse (all yours)'' / ''wedding plans'' på  eclipse the score, för den e i slutet på wedding plans (på spotify). Har precis ätit lunch, så har jag fixat lite med bilder :







Ny header ? Jag älskar den jag har nu såklart men lite ömväxling, den e väldigt liten så ja får nog fixa de :P


PUSS O KRAM ÄLSKARATTFIXAMEDBILDERBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0