KALV !

Hej !
Jag hade roligt i Kalv, mina kusiner och ''bonus'' kusiner va där och jag va där i en vecka ungifär.
En dag va vi på Ullared haha xD Jag köpte lite olika saker där :





 En röd tröja me luva, en turkos (å?) tröja och filmen '' Marley och jag'' och .... Eclipse Soundtrack !!!!!!!!!


Köpte en tröja till som jag inte hittade just då xD:

 Jaa, där e den. Jag tycker den e ganska gullig med skorna xD

Lite andra bilder jag tog i Kalv:


 Kalvs kyrka, den ser nästan ut som ett slott. i den minsta byn (typ) har dom gjort sveriges vackraste kyrka ! :P

 De e potatisar som ser ut som hjärtan, gulliga haha xD



 Ängnade mycke tid till att spela nintendo DS haha xD

Och när jag gjorde de upptäckte jag ......


 Man kunde köra på baloon battle en bana som heter Twilight house xD Körde den skit många gånger :P

Och vi plockade hallon och blåbär, vi hittade mest hallon:


 Som sagt mycke hallon haha xD


Sen åkte vi hem igår kväll och kom hem 0.12 haha xD Men i morse så fixade ja lite.. packade ur väskan och lite så .. och bytte till mitt nya Edward bäddset som jag fick när jag va på Björnhuvud ... 


  Oh My Edward !!


Bilder från björnhuvud:

 Vi såg Disney-båten xD

 Spelade ''Crash of the Titans'' ganska mycke xD


Men jag hade jätteroligt, och där såg jag en örn som va precis över oss, dom e skit stora !! Den va lixom några meter ifrån oss !!


De va allt, har saknat att blogga :P

 Jag läste oxå ut '' Om jag kunde drömma'' (twilight) där oxå. Började med den den 16 Juli och blev klar 6 augusti, så 22 dagar tog de .. nu ska ja vänta på Ebba och läsa '' När jag hör din röst'' (new moon) tillsammans me henne .. :P


PUSS O KRAM ILOVEROBERTPATTINSONBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0