Hos Karro :P

Hejsan :*)
Idag så hade vi ju Södertörnsspelen eller jaa, som de hette förra året Förbrödrardagen. Men de e som en tävlingsdag, man gör en massa olika saker. Vårat lag va Bäst, vi va lag 40 och namnet va ''40 är de nya 20'' xD
Men de gick ganska bra för oss i ''tävlingarna'' :)

Jag och Linnnea åkte hem till Karro, vi tänkte vara hemma hos oss lite först och sen gå till Karro men min lillebror va inte och det va bara han som hade nycklar så vi gick hem till Karro direkt :P Så  nu e jag här, Linnea åkte för hon skulle påb dans .. xD Så ja och Karro har gjort lite bilder i paint .. asså ja gjorde en bild på Edward Bella och Jacob, och ja sa inget till Karro va ja gjorde och hon gissade på kungafamiljen, men när jag hade nästan gjort Jacob klart så kom hon på de .. xD

Bilderna :



Haha, ganska lika elr ?



Så gjorde Karro den här bilden förut . de e Karro till vänster och jag till höger .. :)

Nu så ska jag kolla lite andra saker på Karros dator .. herrå !!


PUSS O KRAM KARROBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0