Hej haha xD

Hej ! Ja kom inte på nån bra rubrik :P
Jag har varit borta hos en kompis och jag åkte dit igår eftermiddag, då såg vi på ''Vampire Suck'', den va skit bra haha !! Lite snuskig humor ibland men .. den va iaf jätte rolig !! xD
När vi hade komit hem från filmen så åt vi middag och så kollade vi på ''Harry Potter och halvblodsprinsen'', men jag somnade nästan i slutet när han och ''rektorn'' för skolan (inte så insatt :S) hämtade horokruxen (stavning?) så somnade jag .. kul va ? Nää men de va ba lite kul .. men den va bra :) 
Sen sov jag över där och på morronen skulle hon på utvecklingssamtal ohch jag fick stanna hemma (hos henne) och sen skulle hon på ridning, då följde jag med och kollade på, de va roligt :)

Nu så har jag precis ätit och sitter i köket och bloggar för de e 2 getingar i mitt rum, asså typ varenda dag så är de en geting i mitt rum och jag tar ut dom genom fönstret men de kommer alltid en ny varje dag ! Jag blir skit trött på dom. Och nu när jag kom hem så va de 3 döda och en som flög runt men dog senare men så va de två till där och sen när jag skulle ta datan och gå ner så trampar jag på en död geting på marken .. hur många blir de ??!!  Jävla getingar säger ja bara, asså dom måste ha gjort ett bo, antingen i mitt rum (tror inte de men dom e bara i mitt rum) eller så på vinden för de e hur mycke getingar som helst !! OME !! >:(

Nu ska jag blogga lite på textwilight, ses :)



En bild från när ja va i Luxemburg .. asså ja bara tog nån random bild :P

PUSS O KRAM GETINGBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0