HATE JACOB !!

Asså, a har bara en film ja vill visa och en bild ..






Jupp, de va ungifär va jag gjorde, men de e inte jag som har skrivit den :P



Ja va tvungen att förstora dom liite, inte jag som har gjort den heller  .. men asså Taylor är de inge fel på, Karraktären Jacob !! Asså han förstör Bella och Edwards kärlek .. men han behövs i sagan, annars hade den inte varit bra haha xD

Vet att de e många som är emot mig Tova och Alice (vi alla tycker likadant i detta område) men vi tycker bara så .. ni får ju tycka vad ni vill .. :P

PUSS O KRAM HATEJACOBBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-31 @ 13:18:53
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0