Första (nästan) dan i skolan :)

Hej !
DE va kul att börjar skolan igen, men nu e vi inte minst, de e ju en skola som är från 6 till 9 så .. och jag började 7 nu :)
Men de va en rolig dag .. Kul att träffa alla i klassen, vi hade inte fått nåra nya, men nästan alla andra klasser hade fått de, i sjuan iaf :P Men de va kul att träffa Alice och Tova ") Vi har ju inte träffats på hela sommaren, förutom när jag och Alice va på Twilight Fan event :) Bästa dan i mitt liv !! xD
Men vi började 9 och slutade 1 idag, de ska vi göra i morron  oxå men inte resten av veckan, men jag vet inte vilka tider. Vi fick göra lite olika saker i skolan, vi har ju bytt hus och nytt klassrum och de är som bord där man bara sitter två, jag sitter med Tova, så de va ju bra, men varför kunde man inte fått sitta tre ? Men vi fick lite information och sen rast, sen fick vi skriva brev till sig själv .. som man ska läsa när man slutar nian, sen lunch och sen en minneslek (?) Den  va lite konstig .. xD

Sen åkte Tex Bananer hem till Alice och hoppade stutsmatta och åt hallon med grädde och chokladsås .. mm .. :)
Jag fick örhängen och en anka av Alice :



En stjärna med ''öga öga näsa mun'' :)



Jaa, de ser ni väl antar jag ..

 

Ett hjärta (hjurta xD) med en krona och ett grönt äpple :)




Djävuls ankan jag oxå fick av Alice, TACK :)


PUSS O KRAMER ÄLSKARERTEXBANANER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0