Förlåt ..

Hej ")
Jag va lite stressad och så förra gången så ja kunde inte blogga ordentlligt men nu ska jag göra de.
Jag Alice och Tova har fortsatt spela in new moon parodin, från där hon åker till Jacob första gången och när hon e hemma och väntar på att Jacob ska ringa :P Vi har jätte kul medans vi spelar in filmerna, de blir en massa fel och en scen fick vi ta om 5 gånger xD Men de gick bra, så jag va hos Alice igår ..
Idag så har ja varit me mamma lite och sen åkte hon hem och lämna mig för hon skulle på konsert, pappa och min lillebror kom hem och vi åt middag, sen klockan 6 skulle vi vara på kulturskolan och bestämma pianotid till mig, på fredagar klockan två :) Och fiolen tog vi medans vi va där .. de blir 20 i fem på tisdagar .. vi kan inte vara me varandra på isdagar tex bananer, de blir onsdag och helgerna, om vi inte kommer på nått bättre xD

I morron e de Södertörnsspelen eller nått liknande och vi ska göra en massa grejjer i grupper, sjuorna (vi) och åttorna är blandade, sexorna är för sig och niorna ledare typ, och Tex Bananer hamnade i samma grupp me några från åttan !! Kul :) Tova ska vara borta i morron så hon kommer inte kunna vara me så mycke !! OME, kommer sakna henne .. :( Men hon kommer ju tillbaka xD

Bilder från igår :



Min hand på bilden igår, vi gjorde mappar ..



Tex bananer målade självklart vår logga på mapparna :P



Fick en klubba med en larv i av Tova, först såg inte ja o Alice den så vi ba nawww, sen vände vi på den och båda
sa uuuuuuh .. men klubban va god :P


Bilder från inspelningen:




Tova på Alice vind :P



Oj .. inte så bra bild på mig som Bella .. ser om ja har nån annan ..



Asså min mobil e knäpp för de va hur ljust som helst men just vid spegeln så va de jätte mörkt på mobilkameran men inte påriktigt så lute mörka bilder ..



Ful bild, ja har Alice löshår och inte mitt sååå .. de ser lite konstigt ut ..



Sen när vi va klara så flumma vi skit mycke !!!! Som ni kanske kan se på Alice .. alla bildet blev som svart vita !!

Men nu ska ja sluta blogga, ja gör nog de i morron, herrå :)


PUSS O KRAM NEWMOONBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0