Dalarna xD

Heeej !
Jag har ju varit borta li tgre dagar, jag va i Orsa med Emmie hos min mormor ..
Vi åkte vid halv tre och kom fram runt 8 ungifär.. vi la oss nästan på derekten, man va trött efter att ha åk bil hela dan .. vi kolla lite på film innan xD Sen så åkte vi till Tomteland (jag Emmie André och pappa, mamma va hos mormor) och det va roligt! Orkar inte berätta .. :P
Nästa da så va vi uppe i Orsa Grönklitt i Björn parken xD De va kul såklart (jag Emmie André mamma och min moster va där, pappa hos mormor) och vi såg först på en tjej som matade en björn.. sen gick vi upp till Isbjörnarna, dom va jätte gulliga, dom va två stycken .. efter de så såg vi på när några skötare matade två björnar, och efter de så kollade vi på dom sibiriska tigrarna ! Dom va fina och till sist kolla vi på fyra andra björnar, var av tre va ungar .. men stora ungar, sen åkte vi hem :P
Sen när vi skulle åka hem (till Stockholm) så åkte vi förbi Nusnäs där dom gör Dalahästar, vi såg när en tjej målade en :P Jag och Emmie köpte varsin Dalahäst !! Vita med grönt ''på'' (älskar ju grönt) XD !!

Bilder finns i inlägget innan xD

Idag trodde jag ja skulle sätta in tandställningen men hon bara testade lite och titta lite typ .. men ja ska få den den 9/9 :'( (haha) :P Alice och Tova, Ring mig !!




Jag i morse haha, inte så fin bild men Rob i bakrunden :P


PUSS O KRAM TEXBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0