Var beredda på ett långt inlägg....men läs ändå :P

Tjenare :P
Idag så har de varit en jätterolig dag !!
Först så började vi ju tio i morse och de va bra, sen va i i p-huset och fick information på morgonen.
Efter de åt vi lunch. De va typ pytt i panna och inte så goda saker...
Sen på lunchrasten så skvätte Alice Tova och jag vatten på varandra, de va kuul :P Sen så gjorde vi filmer.
Sen va de so, Tova Alice och jag fick sluta tidigare för mange hade lovat oss !! Vi hoppade i varandras knä, sen när de va de rast och så så gjorde alice tova och jag (lite suprised va ??!!) en film om att tova va en gammal farmor och jag hennes barnbarn ! Alice filmade :P Sen så kolla vi på den på rörelsen.
Jag pallar inte skriva mera om skolan, vi hade bara mentorstid och svenska sen...

Sen gick jag och Tova hem till Alice, vi hade (jekla) shiiiit (körv) roligt !!!! !!! !! ''D
vi bakade en good kladdkaka med lila kokosgrej på !!Sen spelade vi in en parody på twilight, den blev skit bra, jag va bella och Alice och Tova va typ alla andra, ibland va Tova Carlisle men hon va alltid Edward, Alice va typ mäst tjejer fast hon va jacob en gång... Och när vi va i skogen och Edward (Tova i detta fall) ba : sej it aut laud (svengelska) så kom deras grannes hund och ba hoppa på mej och tova, de va läskigt och jag och tova bara stod stilla och typ va rädda !! De lät lite dumt....
Sen gick tova hem och skulle ta bussen, jag stanna kvar typ några minuter och frågade när jag skulle åka hem, jag skulle gå på derekten typ ... jag gick och de började dugga, sen va jag utanför ebbas hus och hon kom ut och jag pratade med henne, busshållplatsen ligger nära där så jag såg tova och gick till henne sen och när jag gick dit började de spöregna och mulla, asså åska och jag ba sprang till tova. Sen så sprang vi till busshållplatsen nära mig för jag ville inte gå sjäv, så gick tova på bussen och nu e jag hemma !! Åt bara pytte lite.
Nu ska jag nog lägga upp bilder, asså jag skulle aldrig palla läsa så här mycke, bra att ni gjorde de :P


Kladdkakan:PLila kokosmojs :P
Edward och Bella som kossor, de e ''grytlappar''...

Jag i twilight filmen, Bella blev lite redigerad...
 Jag i mitt feett våta hår, kolla vad lockigt !!



PUSS O KRAM TWIRIGHTTRAIRERBANA <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0