Twilight .... <33

Hej !!
Jag hade rubriken bara för att jag kollar på twilight just nu me barbara datorn i knääät ( ville bara skriva så) !!
Idag så har de varit en ganska kul dag. På bilden va de lite svåårt för vi måla flaskor me akvarell (stavning?).
Sen va maten ganska god idag. På so:n så jobba jag och Tova och Alice i den lilla ''trappan'' upp till nv2.
De va kul :P
På idrotten körde vi mörkerkull och de va skiit kul elr de tycker jag ... men jag Tova och Alice höll varandra i handen och så va de typ mörkt och så sprang vi runt och så va de som kull ... men vi sprang runt och ba ''strenjöörs in de najjt'' asså fast mera engelskt då .... :P
De va länge sen jag såg twilight senast ... fast jag kommer ju ihåg allt xD
Jag e hungrig men vet inte om jag ska äta nåt ?
Nu kommer lite bilder:

När vi målade flaskor på bilden idag :P



Tova och Alice när vi jobba me so.. :P


PUSS O KRAM TWILIGHTEBÄST+R.PBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menade väl trappan till nv1? nv2 är i ett annat hus än nu XD

2010-04-22 @ 15:38:05
Postat av: katja

jaha..ojj då xD skrev lite fel :P

2010-04-22 @ 19:31:41
Postat av: Teosilje

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-07-20 @ 07:43:21
URL: http://teosilje.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0