Tråkigt...

Heeejsan alla :P

Jag sitter i soffan och tittar på twilight filmen :P De e ju inte tråkigt men annars har jag jätte tråkigt, men jag e fortfarande sjuk fast jag hade 37.5 i tempratur i morse. Jag e mäst förkyld nu (snorar och så).
De e jätte irriterade och jag vill va me emmie !! Saknar alla i klassen och min new moon film som tova har !! xD
Ja, men jag kanske blir bättre i morron elr jag hoppas de ...
Jag saknar inte skolan bara dom i klassen, jag vill inte att lovet ska ta slut !!!

Ja, de va allt men hej då...




PUSS O KRAM SJUKIGENBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Tova ^^

hejs katcha") (hoppas inte magnus läser det"P)

höhö filmen var mkt bättre en ettan! "O ledsen att jag plågar dig men du får den på måndag jag lovar "D :* <3

okej okej, jag erkänner han är gaanska snygg i tvåan... ") fast ingenting mot min redigerade såklart fnys

jaja saknar ditt tellande ingen fattar vad jag menar utom du o alice haha

kram<3

2010-04-08 @ 19:57:08
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/
Postat av: katja

Ja hoppas han nt gör de haha xP Men jag tycker att new moon e skitabra men jag tycker att ettan e bättre !! Jag ha läst ut boken när jag hör din röst o börjst på nästa !! <33 Kram på dig me <33

2010-04-09 @ 09:24:05
Postat av: Tova ^^

har du äntligen läst ut den nu? GRATTIS haha sorry men äntligen!!!



haha kram <3

2010-04-09 @ 13:37:19
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0