Tråkar ... :P

Hej alla :)
Jag har tråkigt, verkligen xD
Jag sitter vid datorn och kollar på olika grejjer, fast nu bloggar jag istället.
Igår gick (åkte buss om man ska va exakt) jag till skolan men jag kände mig inte bättre egentligen (stavning?), jag va i skolan idag oxå fast jag har velat gå (åka) hem hela tiden, jag har inte mått särskilt bra idag heller... :(
I morron ska jag vara hemma för jag sla gå till en doktor venne varför...  :S Men jag skulle fått gå hem innan lunchen (imorron asså) så då e de väl ingen ide att gå till skolan ... elr ? Jag tycker inte de så jag ska va me mamma på jobbet haha xD Jag åkte till fiolen efter skolan typ och ingen kom och hämtade mig elr ingen hämtade mig så jag gick hem och de känndes som kag skulle svimma helt ärligt, jag kännde hur mina ben vek sig, jag höll på att ramla en gång elr två xD Fast ingen såg hehe :P
Jag vet inte vad jag ska göra här näst (haha)....
Pappa kom hem nyss, jag går nu ....



PUSS O KRAM SKUMMIGDAGBANAN <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför går du till doktorn så ofta. Du skriver rätt ofta att du ska till doktorn.

2010-04-13 @ 19:24:28
Postat av: katja

Jag vet men de e nåt som he hemligstemplat (fnissfniss :P) Vem e de föressten ??

2010-04-14 @ 16:51:38
Postat av: Anonym

men du kan inte avslöja att du ska till doktorn men inte säga varför. Då blir man nyfiken, säger man a måste man säga b :p

2010-04-15 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0