Tjenixen på Dig :P

Hej :P
Idag har jag varit hos Emmie, vi båda känner oss som lik, elr att vi ser ut som lik, helt bleka och trötta...
Men jag och hon hade ganska roligt iaf. Men innan jag åkte dit så satt jag och lyssna som en galnign på fireflies och let me sign av Robert pattin son (fireflies av owl city). Sen när jag skulle åka hem från emmie hade mamma ingen bil och vi fick gå till cetrum och sen handla och sen åka buss hem, och nu har mamma och jag bakat bullar jag jag har lyssnat sönder fireflies på datan .. :/ Men jag har ganska kul ändå, vi får se om jag kan komma till skolan i morron men annars så får du lämna tillbaka new moon på tisdag Tova :) Men jag längrat fortfarande jättemycke :s  !!!
Jag ska göra lite andra saker på datan nu så ......




PUSS O KRAM FIREFLIESBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0