Grattis :P

ja hej...
Jag hade inte så tråkigt igår för jag åkte till emmie sen vid ett tiden och hon eju oxå sjuk så vi tittade på tv och film den mästa tiden. Sen när jag kom hem vid fem så baka jag och mamma en kladdkaka fast den va inne för länge så den smaka lite kartong asså så va den lite torr. Jag sitter i sängen och tittar på madicken :P De är bra faktiskt <33
Jag har läst ut boken ''när jag hör din röst'' och börjat på ''ljudet av ditt hjärta''. !!
Japp, och nu till rubriken, Kristen Stewart (även känd som Bella Swan i twilight) fyller år idag så grattis till dig xD
Emmie ska komma till mig senare !


Happy birtday igen :)

PUSS O KRAM KRISTENBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0