Tjeenare..

Hej !
Igår så va skolan kuul..
De va lite kul på svenskan och nu ska jag berätta om de:
Jag äälsskkaarr ju Robert Pattinson och då hade jag suddat in initsialerna i hans namn (R.P) i min svenskabok och så sitter jag närmast tavlan och så skulle Ulrika (vår lärare) ta min bok och hålla upp den och så såg man at de stor R.P på den och typ alla börja typ smäskratta lite, de va rätt så pinsamt.... Tova och jag kunde inte sluta skratta haha xD
Sen efter skolan så va Alice hemma hos mig och vi hade kul, voi baka kladdkaka och jag lärde henne att spela piano och de gick väl sådär .... :/ Sen när hon hade åkt hem så åt jag och sen fick jag värsta stressen för jag skulle läsa till sida 420 i ''ljudet av ditt hjärta'' så jag skulle hinna ikapp Tova, hon läser om alla böcker igen :P
Jag hann läsa dit och lite till. Och nu i morse så vaknade jag klockan 6 (tidigt, jag vet..) och läste till halv 8 !!
Jag är på sida 486 nu (bara så du vet Tova), jag läste i lite mer än två timmar hehe :P

Nu orkar jag inte skriva mera..


PUSS O KRAM ÄLSKARTWILIGHTBÖCKERNABANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0