Stockholm..

Hej !
Idag har jag varit i stan (stockholm xD)med emmie och min familj,vi va på kulturhuset och kollat på nån utställning om känslor, de va rätt häftigt...Sen så åt vi på kulturhuset. Sen så gick vi till medeltidsmuseet, de va oxå rätt coolt men de va dåligt att man inte fick ta några bilder där inne men jag förstår :P
Efter de så va vi i gamla stan lite och fikade där.
Sen efter de åkte vi hem ... :P
Nu kommer lite bilder från dan:

Jag i en spegel på den dära känslogrejjsen...

Sen kom man in i nån slags svart grej som såg ut som en hjärna, de va lampor där som lyste i alla möjliga färger, de va jättecoolt :P Emmie i den där ''hjärnan''.

Jag i hjärnan, ibland släcktes vissa lampor så de blev rätt mörkt på mig, ser lite häftigt ut för jag va fett blek ...

Sen åt vi mm... De va mera saker men orkar inte lägga upp bilder på de nu :P

Jag köpte inte ''så länge vi båda andas'' idag för jag inte hann me de, jag behöver inte låna för jag köper i morron..


PUSS O KRAM PANNKAKAMEDBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0