Sovmorgon ??

Hej !
Jag e en aning sur på mig själv, jag hade helt missat att vi skulle börja 9 idag ??!! Så jag gick till busshållplatsen och så smsa jag lite med Maija, hon ''sa'' att vi skulle börja 9 idag så jag ringde Tova och frågade om vi värkligen gjorde de. Jag missade när dom skrev upp de på tavlan, jag gick hem igen och nu sitter jag här vid datan. Ska ta en buss som går kl 8.21 :P
Jag måste nog vara med lite bättre.
Jag har börjat läsa i boken nu och dom har gift sig nu och de va så fiint... jag började nääästan gråta, men bara nästan.  De e så sorgligt att allt snart e slut, de kommer inte ut några fler böcker (kanske) och så e filmerna på eclipse och sen kommer breaking dawn !! Jag vill inte att de ska ta sluut !! :( Lite överkänslig ?
 
Jag ska väl göra nåt annat nu ....



PUSS O KRAM BREAKINGDAWNBANAN <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0