Skolans Dag :)

Hej !!
Igår hade vi skolans dag på skolan. Tova Alice Maija och Julia har målat på ett plank, vi målade några mäniskor i Haiti för att pengarna vi samlade in gick dit :D (kommer bild på den sen) !!
Jag har inte bloggat på några dagar så jag ska berätta vad som har hänt under dom dagarna :P
Alice va hemma hos mig i måndags tror jag, vi spelade mäst piano då, sen i tisdags för vi skulle sälja new body, vi sålde bara till en person, inga andra va hemma typ :S Sen i onsdags (igår) så va Tova och Alice hemma hos mig för att de blev så :P Vi läste Bert och sen när Alice gick hem så visade jag Tova ett roligt klipp på youtube hehe :P
Sen åkte Tova med oss till Skolans dag :) Vi såg Ellie i en bild framför oss !
Skolans dag va ganska kul tror jag ... man gick typ runt och kollade på olika grejser. Man hade med sej sina föreldrar (och syskon och släktingar). Pappa vann en halsduk och en mössa på lotter :P Jag köpte bakelser och fick en cd som karros klass har gjort :) (6md asså) !!!
Jag vaknade typ halv 7 och läste till halv 8, sen åt jag frukost och borstade tänderna och så, och nu sitter jag vid datorn :P



Så såg den som vi målade ut, man kunde lixom sticka in huvudet
i hålen ... :/ (hur ska man förklara de på bättre sätt ?)



PUSS O KRAM ÄLSKARFORTFARANDETWILIGHTOCHROBERTPATTINSONBANAN <33

Kommentarer
Postat av: Hedda

Hejsan Katja!

Hedda här;) Jag skriver för skoltidningen, skulle jag kunna få låna bilden på er fina, vad ska jag kalla det, huvud-grej?:p För att jag tog inga bilder själv och måste ha en bild!

kram<3

2010-04-30 @ 10:33:37
URL: http://hedaraa.blogg.se/
Postat av: Hedda

Hejsan Katja!

Hedda här;) Jag skriver för skoltidningen, skulle jag kunna få låna bilden på er fina, vad ska jag kalla det, huvud-grej?:p För att jag tog inga bilder själv och måste ha en bild!

kram<3

2010-04-30 @ 10:33:37
URL: http://hedaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0