Sjuk XP

Hej hej :P
Jag liggen i soffan och kollar på barnkanalen haha xD, jag e förkyld och har feber och snorar och så. Jag sov ingenting i natt, jag e täpt i näsan och måste andas genom munnen och de e jätte irriterande men när jag ska andas genom näsan (då de går) så känns de som jag inte kan andas !! :(  Jag skulle annars va me emmie idag men hon va oxå förkyld och hade feber, lixom på samma gång. Men jag mår ändå rätt så bra fast ändå inte.
Jag har inte ätit nåt så jag får gå ner och äta sen :P  Jag har inte gjort så mycke mer än att ducha och titta på tv.

Jag orkar inte skriva mera nu :)





PUSS O KRAM SJUKBANAN <33

Kommentarer
Postat av: juliafulia!

naaaej! stackare där! :( hoppas du blir frisk snart! btw, saknar du oxå skolan, eller är det bara jag? :P <33333

2010-04-06 @ 21:42:39
Postat av: katja

Tack, idag e jag nästan frisk men jag saknar inte alls skolan, kanske bara e durå haha :P

2010-04-08 @ 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0